MEXICO CITY - 2.KVALIFIKÁCIA + POSTAVENIE NA ŠTARTE: Záverečný boj o postavenie na štarte bol naklonený na pilota jazdiacom v zeleno-žltom monoposte. Uhádnete, kto je muž na fotografii?...
Po obednej prestávke došlo vo výsledkových listinách k pozitívnej zmene v prospech zverenca tímu Australia. Už krátka príprava pred druhou a zároveň rozhodujúcou kvalifikáciou predstavila nového favorita na najvýhodnejšie postavenie na štarte, ktoré sa aj v samotnej kvalifikácii potvrdilo.
Výkon, ktorý predniesol Will Power nie len vo svojom mene, ale aj na trati mu dopomohol k tomu, aby zajtra odštartoval z pole position a obhájil skoro zabudnutú konkurencieschopnosť z úvodu sezóny. Minimálne úvodné kolo nebude pre austrálskeho rodáka prechádzka rúžovou záhradou, pretože mu bude na krk dýchať Sebastien Bourdais štartujúci z druhého miesta. Pilot tímu Newman/Haas/Lanigan sice dosiahol v dnešnej kvalifikácii až žalostné desiaté miesto, ale včerajší výsledok mu zabezpečil postavenie v prvej rade.
Diváci v blízkosti šiestej zákruty si mohli takmer v úvode skontrolovať správny čas po tom, čo im tam Katherine Legge predviedla ukážkové hodiny. Situácia si vyžiadala červenú fázu a jediná žena v štartovnom poli obdržala penalizáciu v podobe straty najlepšie zajazdeného kola.
Foto: Champ Car World Series
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?