Šampionát GP2 dospěl do fungujícího předstupně Formule 1 a po třech sezonách napínavých závodů mění majitele.
Zakladatel a otec GP2 Bruno Michel podepsal kupní smlouvu s holdingem CVC Capital Partners, které vlastní od roku 2005 i komerční práva k Formuli 1.
K podpisu dohody mělo dojít už v srpnu letošního roku, ale vstoupit v platnost měl dokument až skončením prodeje a vypořádáním všech pohledávek a závazků obou stran.
Cena zaplacená za GP2 je odhadována na 300 milionů amerických dolarů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?