VALENCIE - 2. ZÁVOD; Německý pilot testující současně pro stáj F1 BMW Sauber zvítězil v dnešním posledním závodě sezony, čímž si vybojoval i titul šampiona. Jeho soupeř di Grassi nedokázal po startu z hloubi pole získat ani bod.
Díky včerejšímu sedmému místu a pravidlu obráceného pořadí na startu nedělního závodu, patřila Glockovi druhá pozice v první řadě. Po zhasnutí světel nezaváhal a Villu z prvního místa bezpečně sesadil, aby pokračoval bez problémů vstříc vítězství a titulu.
Velký start předvedl včera rychlý Martinez, který ihned překonal Souceka a Garciu, ale už ve třetím kole po výletu mimo dráhu převzal zpět třetí místo Soucek, následoval Garcia, Pantano, Petrov, Filippi a Nakajima.
Pantano odolával útokům svého týmového kolegy stejně jako v opačném pořadí probíhal jejich duel včera. Ital však dnes chyboval a malý krátký výlet mimo dráhy ho stál pozici ve prospěch Rusa.
V závěru závodu se mnoho nezměnilo, za vítězným Glockem proťal cílovou čáru Villa, dále Soucek, Garcia, Pantano a Filippi. Páté místo Pantana posunulo nakonec stáj Campos na třetí místo v hodnocení týmů.
Glockův jediný soupeř v boji o titul di Grassi pokazil včerejší závod a po startu z konce startovního pole musel doufat v zázrak. Ten se nestal, navíc ve stíhací jízdě dojel Glockova týmového kolegu Zubera, jenž se postaral o to, aby Ital svoji pouť za body v letošní sezoně definitivně ukončil. Di Grassi se musel spokojit s až třináctou pozicí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.