Zatiaľ čo sa väčšina tímov chystá na testy v Sebringu ku koncu mesiaca, tím pod vedením Paula Stoddarta nebol ochotný čakať a preto navštívil trať už minulý týždeň.
Presnejšie minulý štvrtok a piatok sa na okruhu Sebring International Raceway nachádzajúci sa v štáte Florida konal tak trochu súkromný test tímu Minardi Team USA. Na takmer šesť kilometrov dlhom okruhu sa preháňali iba dva monoposty v ktorých sedeli Robert Doornboss a Dan Clarke.
Každý z pilotov odjazdil počas dvoch dní zhruba 100 kôl a hlavným cieľom bolo vyskúšať viacero variant nastavenia a vyhodnotiť reakcie auta na hrbolatej trati, ktorá predstavuje podmienky na viacerých mestských tratiach.
Najbližšie podujatie sa bude konať takmer o mesiac v austrálskom Surfers Paradise. Paul Stoddart ako austrálsky rodák by na tejto trati najradšej zaznamenal ten najlepší výsledok v podobe oboch pilotov na pódiu.
Keith Wiggins - zástupca šéfa tímu: "Po dvoch dňoch práce vieme povedať, že sme na preteky v Surfers Paradise a Mexiku pripravení. Keďže je to posledný test vrámci sezóny, vyskúšali sme viacero vecí a rôzne verzie nastavení na oboch autách. Vieme, čo máme robiť a som presvedčený, že naša tvrdá práca sa na konci sezóny zúročí."
Foto: Red Bull
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.