BELGIE - 1. ZÁVOD: Nicolas Lapierre vyhrál sobotní odpolední první závod na belgickém okruhu ve Spa-Francorchamps před Luca Filippim a Lucas di Grassim.
Nicolas Lapierre zaznamenal v sobotním závodě na okruhu ve Spa-Francorchamps své druhé letošní vítězství, když dokázal v závěru závodu kontroloval závodní pole z Pole position. Zvítězil téměř o 5 sekund před druhým Fillipim a o další 3 sekundy před třetím di Grassim.
Tato výhra přišla v pravý čas, stala se jakýmsi balzámem v letos dost problematické sezóně mladého nadaného Francouze. Di Grassi druhou pozicí ukrojil z náskoku ve vedení šampionátu Timo Glockovi, kterého stáhl na rozdíl šesti bodů. Glock dojel do cíle na 17. pozici a důvodem bylo to, že po startu zůstal stát delší dobu na startu. Glock se musel postupně prokousat závodním polem, přesto to na bodované pozice nestačilo. jedinou šancí na bod mu zůstala v podobě nejrychlejšího kola, což s emu nakonec i povedlo.
Na čtvrté pozici dojel závod Villa, pátý Conway, šestý Soucek, sedmý Chandhok a osmý Tung. Glock tedy bod získal a do nedělního závodu, kde se rozdává za vítězství už jen 6 bodů jde s náskokem před druhým di Grassim se 6 body. Fillipi pak na třetí pozici ztrácí 21 bodů.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?