Bruno Senna sice vyhrál závod šampionátu GP2 již při svém třetím startu a v úvodu sezony patřil k favoritům, ale sedm závodů bez jediného bodu a nevýrazné výkony s technickými problémy ho v tabulce průběžného pořadí řadí aktuálně až na sedmou pozici.
V posledních závodech šla však jeho forma zase nahoru, bodoval v Turecku a v Itálii vystoupil až na stupně vítězů.
„Být zpět na pódiu je fajn, ale musíme na voze udělat ještě hodně práce, abychom byli konkurenceschopní i ve Spa a ve Valencii. Jsem však přesvědčen o tom, že můžeme být znovu na čele."
Senna ztrácí aktuálně na pátého Nakajimu jen dva body.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?