MONZA - KVALIFIKÁCIA: Talianský pretekár je po zisku najlepšieho miesta na štarte na najlepšej ceste potvrdiť minuloročný úspech.
Vyhrať oboje preteky vrámci víkendu nie je v šampionáte GP2 pre pravidlá príliš jednoduché. Giorgio Pantano však počas kvalifikácie učinil prvý krok k možnému víťazstvu v sobotných hlavných pretekoch. Favorit v boji o postavenie na štarte bol známy už po úvodnom tréningu, pretože Pantano si poradil so súpermi už vtedy.
Iba štyri minúty pred koncom sa na tabuli výsledkov objavil Pantanov najlepší čas, ktorý mu pred Luca di Grassim a Vitali Petrovom zabezpečil najlepšiu pozíciu na štarte. Medzi druhým a tretím miestom muselo dopomôcť priebežné postavenie v šampionáte. Obaja zajazdili na tisícinu rovnaký čas a keďže má di Grassi na svojom konte viac bodov, postaví sa do prvej rady.
Foto: www.gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.