Začiatok sezóny vrcholí a niektoré tímy si začínajú uvedomovať rastúcu silu konkurencie, preto spájajú svoje sily. A nebolo by to prvýkrát...
Netreba sa však obávať o ochudobnenie v počte štartujúcich tímov. Jedná sa iba o spoluprácu v oblasti vzájomného poskytovania nazbieraných skúseností a dát. Rovnakú a zatiaľ oficiálne nezakázanú formu spolupráce poznáme už z druhého ročníka, keď na túto taktiku pristúpil tím Nemecka a Nového Zélandu, čo sa aj odzrkadlilo na ich celkovom umiestnení v šampionáte.
To isté si uvedomil tím Veľkej Británie a Portugalska a preto oficiálne oznámili ich vzájomnú spoluprácu rovnako v oblasti poskytovania dát. Tím Veľkej Británie, kde by mal monopost osedlať Robbie Kerr od tohto kroku očakáva, že bude takto schopný dodržať slovo u svojich fanúšikov a doviesť tím na konci sezóny na čestné miesto pohára konštruktérov napriek tomu, že spoluprácu uzatvára s pomerne slabším tímom. Portugalsko má pochopiteľne z uzavretia spolupráce so špičkovým tímom najväčšiu radosť. Za juhoeurópsky štát by mal do monopostu pre sezónu 2007/2008 nastúpiť 22-ročný Joao Urbano.
"V tretej sezóne budeme pokračovať v maximálnom úsilí, aby sme dosiahli najlepší možný výsledok," povedal šéf portugalského tímu Luis Vicente. "Uzavretie spolupráce s Veľkou Britániou bolo pre nás výhodné, pretože patrí po prvých dvoch sezónach k jedným z najstabilnejších tímov čo sa týka rýchlosti a výsledkov."
Foto: Sutton Motorsport Images
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?