Po druhých Európskych pretekoch sa dá povedať, že napriek iba jedinému víťazovi nepoznal žiaden pilot na pódiu sklamanie.
Justin Wilson - RSPORTS - 1.miesto: "Pre tím RSPORTS je to skvelý výsledok. Chcem sa celému tímu poďakovať - svoju prácu odviedli skvele, takže si víťazstvo zaslúžili. Zastávky v boxoch boli dobré a môj mechanik Mike Talbott odviedol skvelú prácu na nastavení počas Warm-up."
Jan Heylen - Conquest Racing - 2.miesto: "Po nevydarenom štarte do sezóny sa nám konečne podarilo vyriešiť problémy. Po prvom piatkovom tréningu sme vedeli, že máme rýchle auto, čo nás veľmi povzbudilo. Navyše každým ďalším tréningom sme sa zlepšovali a takisto aj viac učili. Som šťastný za svoj tím a všetkých našich hostí z Grafiprint."
Bruno Junqueira - Dale Coyne Racing - 3.miesto: "Moje auto bolo veľmi dobré. Mohli sme jazdiť s nižšou spotrebou paliva a pritom byť stále dostatočne rýchli. Bol som rýchli počas celých pretekov a väčšinu celkového času som viedol, takže som sa cítil veľmi dobre. Myslím si, že tím odviedol dobrú prácu."
Foto: Rocketsports Racing
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?