Po druhých Európskych pretekoch sa dá povedať, že napriek iba jedinému víťazovi nepoznal žiaden pilot na pódiu sklamanie.
Justin Wilson - RSPORTS - 1.miesto: "Pre tím RSPORTS je to skvelý výsledok. Chcem sa celému tímu poďakovať - svoju prácu odviedli skvele, takže si víťazstvo zaslúžili. Zastávky v boxoch boli dobré a môj mechanik Mike Talbott odviedol skvelú prácu na nastavení počas Warm-up."
Jan Heylen - Conquest Racing - 2.miesto: "Po nevydarenom štarte do sezóny sa nám konečne podarilo vyriešiť problémy. Po prvom piatkovom tréningu sme vedeli, že máme rýchle auto, čo nás veľmi povzbudilo. Navyše každým ďalším tréningom sme sa zlepšovali a takisto aj viac učili. Som šťastný za svoj tím a všetkých našich hostí z Grafiprint."
Bruno Junqueira - Dale Coyne Racing - 3.miesto: "Moje auto bolo veľmi dobré. Mohli sme jazdiť s nižšou spotrebou paliva a pritom byť stále dostatočne rýchli. Bol som rýchli počas celých pretekov a väčšinu celkového času som viedol, takže som sa cítil veľmi dobre. Myslím si, že tím odviedol dobrú prácu."
Foto: Rocketsports Racing
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?