ASSEN - 2.KVALIFIKÁCIA + POSTAVENIE NA ŠTARTE: Francúz v službách tímu N/H/L sa v dnešnom záverečnom boji o postavenie na štarte vytiahol voči súperom o triedu lepším výsledkom.
Počasie, ktoré včera výrazne zasiahlo do prvej časti kvalifikácie dalo jasne najavo, že rozhodujúcou pre celkové postavenie na štarte bude práve tá dnešná časť kvalifikácie. Sebastien Bourdais už v predchádzajúcom krátkom tréningu jasne naznačil najlepšiu prirpravenosť, ktorú potvrdil zlepšením svojho najlepšieho času o ďalšiu sekundu!
Vyrovnané výkony Grahama Rahala počas prípravy bohužiaľ zlyhali v nepravú chvílu, takže na štarte sa postaví až do tretej rady. Druhá rada sa pre zajtrajší štart stala výsadou dvojice z tímu PKV Racing. Včerajší víťaz kvalifikácie Justin Wilson skončil v dnešnej časti na deviatom mieste, ale pravidlá mu umožni postaviť sa do prvej rady vedľa Bourdaisa.
Vinníkom jediného prerušenia kvalifikácie červenou vlajkou sa stal Alex Figge. Po hodinách mu zhasol motor a zostal stáť na trati. Traťoví komisári však dokázali obnoviť premávku do troch minút. Veľká smola dnes postihla najmä Paula Tracyho. Jeho tím musel provizórne opravovať počas kvalifikácie podvozok monopostu. Avšak napriek snahe mechanikov sa bude musieť Paul Tracy v zajrajších pretekoch uspokoť so štartom z posledného miesta.
Foto: Champ Car World Series
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?