ROAD AMERICA - 2.KVALIFIKÁCIA + POSTAVENIE NA ŠTARTE: Francúzsky pretekár dokázal napriek ranným problémom s technikou poraziť svojich súperov s nádskokom až 1,5 sekundy.
Sebastien Bourdais zatiaľ napreduje úspešným týždňom. Okrem potvrdeného angažmá na sedadlo vo Formuli 1 sa mu výnimočne darí aj na prírodnom okruhu v Elkhart Lake. Svojou pozíciou na štarte je na najľahšej ceste k ďalšiemu víťazstvu v seriáli Champ Car.
Robert Doornboss sice dosiahol lepší čas, než v piatok, ale celkovo sa napriek druhému miestu v záverečnej kvalifikácii musel uspokojiť s umiestnením v druhej rade, pretože nedokázal prekonať Powerovo piatkové maximum.
Druhá kvalifikácia bola celkovo poznačená zmiešanými výkonmi. Zvyčajne býva postavenie na štarte obrazom druhej kvalifikácie, kedy dokážu jednotlivé tímy povyťahovať posledné esá z rukávov. Okrem uleteného času Bourdaisa boli časy u zvyšku poľa podobné s prvou kvalifikáciou, takže do postavenia na štarte výrazne zasiahli aj tieto výsledky. Katastrofou však naďalej zostáva tím Forsythe Racing. Obaja piloti Paul Tracy aj Oriol Servia obsadili záver štartovného poľa.
Foto: Photo by Michael Kim/LAT Photographic
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?