MAĎARSKO - TRÉNING: Ranný meraný tréning sa nezaobišiel bez problémov a po skrátení pre haváriu sa z najlepšieho zajazdeného času tešil expilot F1.
Hungaroring považovaný po monackej trati za najnáročnejší okruh pre svoju náročnosť a ťažké predbiehanie tento víkend hostí okrem kráľovskej triedy Formuli 1 tradične aj jeho sprievodný šampionát GP2.
Jediného meraného tréningu pred dnešnou kvalifikáciou sa takisto zúčastnili dve nové tváre štartovného poľa Markus Niemela z tímu BCN a Marcos Martinez z tímu Racing Engineering. Chabé skúsenosti však jasne ukázali, kam zatiaľ obaja nováčikovia patria, pretože obsadili posledné dve miesta.
V priebehu tréningu sa do vedenia vrámci tabuľky výsledkov dostal Giorgio Pantano z tímu Campos nasledovaný Kazuki Nakajimom a Pastorom Maldonadom. Ďalšia snaha súperov Pantana sa skončila haváriou Adama Carrolla a vzvesením červenej vlajky. Traťoví komisári sa odpratávaním vraku zaoberali pomerne dlho a výjazd na trať umožnili až jednu minútu pred koncom, čo stačilo akurát tak na letmé kolo, ktoré už do výsledkov nezasiahlo.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?