MAĎARSKO - TRÉNING: Ranný meraný tréning sa nezaobišiel bez problémov a po skrátení pre haváriu sa z najlepšieho zajazdeného času tešil expilot F1.
Hungaroring považovaný po monackej trati za najnáročnejší okruh pre svoju náročnosť a ťažké predbiehanie tento víkend hostí okrem kráľovskej triedy Formuli 1 tradične aj jeho sprievodný šampionát GP2.
Jediného meraného tréningu pred dnešnou kvalifikáciou sa takisto zúčastnili dve nové tváre štartovného poľa Markus Niemela z tímu BCN a Marcos Martinez z tímu Racing Engineering. Chabé skúsenosti však jasne ukázali, kam zatiaľ obaja nováčikovia patria, pretože obsadili posledné dve miesta.
V priebehu tréningu sa do vedenia vrámci tabuľky výsledkov dostal Giorgio Pantano z tímu Campos nasledovaný Kazuki Nakajimom a Pastorom Maldonadom. Ďalšia snaha súperov Pantana sa skončila haváriou Adama Carrolla a vzvesením červenej vlajky. Traťoví komisári sa odpratávaním vraku zaoberali pomerne dlho a výjazd na trať umožnili až jednu minútu pred koncom, čo stačilo akurát tak na letmé kolo, ktoré už do výsledkov nezasiahlo.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?