EVROPA - 1. ZÁVOD; Vedoucí jezdec šampionátu Timo Glock sice nevyužil svoji pole position, v závodě si však vybojoval první místo znovu zpět. Díky bodovému zisku za své druhé letošní vítězství navýšil náskok v šampionátu.
Glocka (iSport) porazil na startu jeho hlavní rival v boji o titul di Grassi (ART) a do devátého kola vedl Brazilec celé startovní pole za svými zády. Po zastávce bíločerveného monopostu u mechaniků Glock pořádně sešlápl plynový pedál a spolu s rychlou zastávkou u mechaniků vyjel na dráhu zpět před di Grassim, aby se mu postupně vzdaloval.
Na třetí místo se probojoval Kazuki Nakajima brzkou zastávkou v boxech a sérií rychlých kol po uvolněné dráze. Jezdec stáje DAMS byl dnes ve formě a di Grassi měl plné ruce práce ubránit druhou pozici.
Čtvrtým v cíli byl Pantano před Hiratem, jenž startoval až čtrnáctý, ale vytěžil pro změnu na pozdní zastávce u mechaniků. Za ním skončil jeho týmový kolega ze stáje Trident Maldonado a bodované pozice obsadili ještě Zaugg a Villa. Bod za nejrychlejší kolo získal Brit Conway.
Vítěz ze Silverstone Carroll kolidoval se Sennou, jenž obdržel trest průjezdu boxy. Podobně dopadl i Filippi, jenž se v první zatáčce střetnul s Buemim.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?