Tak ako každý úspešný tím, ktorý bol na vrchole sezóny 2006/2007 verí, že práve ten jeho bude oslavovať sladké víťazstvo šampionátu. Inak tomu nie je ani u Nového Zélandu. Tento rok to ale bude náročnejšie...
23-ročný pretekár Jonny Reid predpokladá, že najbližšia sezóna, ktorá odštartuje na jeseň na holanskom okruhu v Zantvoorde už nebude iba otázkou nakúpenia kvalitných mechanikov, ako tomu bolo doposiaľ a najmä počas úvodnej sezóny.
"Budeme mať k dispozícii rovnaké auto, pneumatiky a pravdepodobne aj trate," hovorí Jonny Reid. "Teraz už každý rozumie tomu, ako vyťažiť z auta čo najviac. Už to nie je o tom, že niektorý tím má výhodu, keď má oproti súperom lepších mechanikov. Všetcia mechanici a všetcia jazdci sú už naučení a každý nastupuje do tretej sezóny s tým, že vie, čo ho čaká, takže to bude náročnejšie. Bude to skutočne tesné."
Reid si je zároveň vedomý, že na dosiahnutie víťazstva v šampionáte bude musieť tím podávať stabilne dobré výsledky. V poslednej sezóne siahol Novýž Zéland osem krát na pódium, ale nevyrovnané výsledky znamenali pre tím druhé miesto v šampionáte.
"Každý robíme chyby a pracujeme tvrdo na tom, aby sme sa ujali každej šance a mali ľahší prejazd nasledujúcou sezónou," pokračuje Jonny Reid. "Ale všetcia sme ľudia a kdekoľvek v tíme sa môže vyskytnúť chyba, ktorá nás dokáže vyradiť."
Foto: A1 Grand Prix Media
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.