Úvodná hromadná kolízia a neskôr prehánky, kedy sa nedalo presne určiť, aké pneumatiky obuť. Avšak ako každé preteky, aj tie z posledného víkendu poznali svojho víťaza, ktorému prialo šťastie...
Will Power - 1.miesto: "Boli to zaujímavé preteky. Bolo skvelé, že začalo pršať, pretože za sucha sme nestačili na súperov. Potom to už bolo dobré. Takže som za celý tím rád. Prinieslo nám to cenné body a vypadnutie Sebastiena nám v rámci šampionátu výrazne pomohlo."
Neel Jani - 2.miesto: "Mal som dobrý štart hneď za Willom (Powerom). Následne som sa toho veľa dozvedel o ušetrení paliva v Champ Car. Ale ku koncu, kedy pršalo to už nemalo až taký význam. Počas zastávky, kedy som menil na mokré pneumatiky v žltej fáze odviedli mechanici výbornú prácu a získali sme niekoľko sekúnd. Pochopiteľne ma ale dostal Will, ale ten bol veľmi rýchly."
Justin Wilson - 3.miesto: "Boli to preteky plné udalostí. Z počiatku som súperil so Sebastienom. Pokúsil som sa dostať cez neho v piatej zákrute. Štvrtou zákrutou nešiel ideálne a vytušil som, že mám šancu. Nenechal mi miesto, keď zatáčal a bolo to. Bol som veľmi sklamaný, keď som dostal hodiny. Ako viete, posunul som sa príliš dozadu. Bol som rád, keď som neskôr v pretekoch získal svoju pozíciu po jeho výpadku."
Foto: Walker Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?