Úvodná hromadná kolízia a neskôr prehánky, kedy sa nedalo presne určiť, aké pneumatiky obuť. Avšak ako každé preteky, aj tie z posledného víkendu poznali svojho víťaza, ktorému prialo šťastie...
Will Power - 1.miesto: "Boli to zaujímavé preteky. Bolo skvelé, že začalo pršať, pretože za sucha sme nestačili na súperov. Potom to už bolo dobré. Takže som za celý tím rád. Prinieslo nám to cenné body a vypadnutie Sebastiena nám v rámci šampionátu výrazne pomohlo."
Neel Jani - 2.miesto: "Mal som dobrý štart hneď za Willom (Powerom). Následne som sa toho veľa dozvedel o ušetrení paliva v Champ Car. Ale ku koncu, kedy pršalo to už nemalo až taký význam. Počas zastávky, kedy som menil na mokré pneumatiky v žltej fáze odviedli mechanici výbornú prácu a získali sme niekoľko sekúnd. Pochopiteľne ma ale dostal Will, ale ten bol veľmi rýchly."
Justin Wilson - 3.miesto: "Boli to preteky plné udalostí. Z počiatku som súperil so Sebastienom. Pokúsil som sa dostať cez neho v piatej zákrute. Štvrtou zákrutou nešiel ideálne a vytušil som, že mám šancu. Nenechal mi miesto, keď zatáčal a bolo to. Bol som veľmi sklamaný, keď som dostal hodiny. Ako viete, posunul som sa príliš dozadu. Bol som rád, keď som neskôr v pretekoch získal svoju pozíciu po jeho výpadku."
Foto: Walker Racing
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?