TORONTO - 1.KVALIFIKÁCIA: Francúzsky pretekár sa opäť dostáva do svojej obviklej formy, avšak zisk prvého víkendového bodu nebol až tak ťažký, ako sa zdalo po poslednom tréningu.
Pilot tímu Newman/Haas/Lanigan sa ešte krátko pred kvalifikáciou obával, ako sa bude dariť jeho súperom. Predsa len v predchádzajúcom tréningu obsadil štvrté miesto, ale pravdepodobne ma vrásky na čele najviac robil víťaz tohto tréningu Will Power.
Bohužial monopost tímu Australia, v ktorom sedel práve Will Power predčasne vypovedal službu a po priebežnom zisku nie príliš oslnivého času sa musel uspokojiť s posledným miestom vo výsledkovej listine. Sebastien Bourdais takto morálne posilnený bez problémov porazil štartovné pole a okrem tradičného bodu za zajazdenie najrýchlejšieho času si pre preteky poistil prvú radu na štarte.
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?