Pred štvrtým podujatím sprievodného seriálu Formuli 1 mení tím FSM jazdeckú zostavu. Štartovné pole opúšťa Pizzonia.
Známa brazílska tvár s minulosťou pilota najvyššej pretekárskej triedy F1 Antonio Pizzonia sa počas tejto sezóny ohrial v sedadle tímu FSM iba na troje preteky. Jeho najväčším úspechom je dediný bod z posledných pretekov v Monaku, čo ho vynieslo priebežne na 19. miesto. Tím zrejme s jeho výkonom nebol príliš spokojný, preto jeho sedadlo posunie už pre najbližší víkend vo francúzskom Magny-Cours Adamovi Carrollovi.
Samotný tím nesúci FSM celú záležitosť v žiadnom prípade nerozoberá do detailov a oficiálne oznámenie je stručné a priame: "Britský pretekár Adam Carroll nahradí Antónia Pizzoniu pre najbližšie GP2 preteky vo francúzskom Magny-Cours"
Podobne, ako stručne oznámil tím nesúci meno súčasného pilota F1 Giancarla Fisichellu zmenu osadenia pretekárskeho sedadla, znelo aj poďakovanie Pizzoniovi za jeho doterajšie pôsobenie v sezóne 2007: "Fisichella Motor Sport International sa chce Antoniovi Pizzoniovi poďakovať za jeho nasadenie a obzvlášť za jeho prácu na nastavení a vývoj auta FMSI počas predsezónnych testov."
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?