Pred štvrtým podujatím sprievodného seriálu Formuli 1 mení tím FSM jazdeckú zostavu. Štartovné pole opúšťa Pizzonia.
Známa brazílska tvár s minulosťou pilota najvyššej pretekárskej triedy F1 Antonio Pizzonia sa počas tejto sezóny ohrial v sedadle tímu FSM iba na troje preteky. Jeho najväčším úspechom je dediný bod z posledných pretekov v Monaku, čo ho vynieslo priebežne na 19. miesto. Tím zrejme s jeho výkonom nebol príliš spokojný, preto jeho sedadlo posunie už pre najbližší víkend vo francúzskom Magny-Cours Adamovi Carrollovi.
Samotný tím nesúci FSM celú záležitosť v žiadnom prípade nerozoberá do detailov a oficiálne oznámenie je stručné a priame: "Britský pretekár Adam Carroll nahradí Antónia Pizzoniu pre najbližšie GP2 preteky vo francúzskom Magny-Cours"
Podobne, ako stručne oznámil tím nesúci meno súčasného pilota F1 Giancarla Fisichellu zmenu osadenia pretekárskeho sedadla, znelo aj poďakovanie Pizzoniovi za jeho doterajšie pôsobenie v sezóne 2007: "Fisichella Motor Sport International sa chce Antoniovi Pizzoniovi poďakovať za jeho nasadenie a obzvlášť za jeho prácu na nastavení a vývoj auta FMSI počas predsezónnych testov."
Foto: www.gp2series.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?