Sebastien Bourdais si užíva svoj ďalší, tentokrát veľmi tesný zisk prvého miesta. Zdá sa, že joho silným súperom bude nováčik Pagenaud. Will Power má obavu zo štartu. Aké to bolo z pohľadu jednotlivých jazdcov?
Sebastien Bourdais - pole position: "Po tvrdom súboji s Paulom (Tracym) nám posledný čas sadol a dostal nás do vedenia. Opakovala sa situácia spred štyroch rokov. Samozrejme sa dobre cítim. Výsledok je tesnejší, než sme mohli uveriť. Myslím si, že zvolené pneumatiky pracujú trochu tuhšie. V prvej jazde sme boli vo veľkej premávke. Nebola to zrovna najlepšia jazdu, akú dokážeme dosiahnúť, ale môj McDonalds auto je veľmi dobré."
Simon Pagenaud - 2. miesto na štarte: "Myslím si, že to prebiehalo skvele. Som hrdý na to, čo dnes dokázal tím Australia. Ráno sme sa trochu trápili. Šiel som do kamióna a tvrdo som pracoval s mojimi mechanikmi. Som veľmi šťastný pretože sme mali veľmi dobrú diskusiu. V poobednom návrate na trať bolo auto perfektné. Po návrate do pit lane som povedal, že je to najlepšie auto, aké som doteraz mal. Jazdil som na tvrdej zmesi a krátko pred červenou fázou som dostal mäkkú zmes. Bohužiaľ som nemal možnosť ju odskúšať. Myslíme si, že máme veľmi dobré auto pre preteky. Pokúsime sa o dobrú stratégiu a uvidíme, kde skončíme, ale som si istý, že budeme na tom dobre.
Will Power - 3. miesto na štarte: "Myslím si, že sme na celkom dobrej pozícii pre preteky, pretože keď sa obzriete na posledné roky, bolo tu viacero kolízií po štarte. Spomenul som si na minuloročné preteky. Musím rátať s každým jazdcom, ktorý môže urobiť chybu, dostať hodiny, alebo vyletieť von a podobne. Myslím si, že to bude zajtra veľmi zmiešané. Myslím si, že zajtra si to fanúšikovia užijú."
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?