CLEVELAND - 2.KVALIFIKÁCIA+POSTAVENIE NA ŠTARTE: Z posledného súboja o pole position si ďalší majstrovský bod odnáša francúzsky pilot.
Tímy pre dnešný súboj zvolili rôznu taktiku vo voľbe pneumatík, ktoré budú musieť rovnako použiť aj na štarte pretekov. Sebastien Bourdais pravdepodobne po zhoršenom čase v záverečnom tréningu siahol po mäkkej zmesi, ktorá sa pre zisk najrýchlejšieho času vyplatila. Či sa vyplatí aj pre priebeh pretekov sa dozvieme až zajtra.
Za chrbtom francúzskeho pilota z tímu Newman/Haas/Lanigan bude číhať nádejná tvár šampionátu Simon Pagenaud štartujúca z rovnakého radu. Do druhej rady sa postaví Will Power spoločne s miláčikom domáceho publika a víťazom druhého tréningu Grahamom Rahalom.
Samotný záver polhodinového súboja bol poznačený incidentom, ktorý spôsobil Jan Heylen z tímu Conquest Racing. V prvej zákrute dostal hodiny a po jeho odprataní mal zvyšok štartovného pola k dispozícii iba jediné merané kolo, ktoré už do víťazstva Bourdaisa nezasiahlo.
Foto: Champ Car World Series
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?