CLEVELAND - 1. KVALIFIKÁCIA: Napriek zbabranému druhému tréningu, ktorý sa koná krátko pred pvým bojom o postavenie na štarte si provizórne pole vybojoval Sebastien Bourdais.
Ako mávnutím čarovného prútika sa celé štartovné pole oproti predchádzajúcemu tréningu iba pár minút pred začiatkom prvej kvalifikácie dopracovalo k zrýchleniu o takmer sekundu. Najväčší pokrok však zaznamenal takmer neohroziteľný člen jazdeckej zostavy šampionátu Bourdais, ktorý ako jediný opäť musel vyčnievať z rady po tom čo prekročil hranicu 57 sekúnd na okruhu vytvorenom na letiskovej ploche.
Druhé a tretie mosto patrilo piltom tímu Australia Willom Powerom a Neelom Janim.
Foto: Photo by Michael Kim/LAT Photographic
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.