CLEVELAND - 1. + 2. TRÉNING: Na sklonku prvého dňa viselo na najlepšom mieste výsledkovej listiny druhého tréningu meno Grahama Rahala. Najlepší čas 1. dňa tesne pred kvalifikáciou však patril jeho skúsenejšiemu tímovému kolegovi.
Trať v Clevelande umelo vytvorená na letiskovej pristávacej dráhe privítala štartovné pole na piatom kole šampionátu Champ Car. Napriek nepríjemným spomienkam z minuloročných pretekov na tomto okruhu sa Sebastien Bourdais nenechal zastrašiť a hneď v úvodnom tréningu pokoril celé štartovné pole ako jediný časom pod 58 sekúnd. Druhé miesto patrilo Paulovi Tracymu z Forsythe Racing nasledovaný dvojicou z tímu Australia Pagenaudom a Powerom.
Druhý tréning už nebol pre trojnásobného obhájcu titulu natoľko priaznivý a Bourdais sa musel uspokojiť až so siedmim miestom. Na svoje si tentokrát prišiel jeho kolega z tímu Newman/Haas/Lanigan Graham Rahal. V druhom tréningu sa takisto dostal pod 58 sekúnd, ale ranný čas Sebastiena neprekonal. Druhé a tretie miesto sa tentokrát ušlo Janimu a Wilsonovi.
Foto: Photo by Michael Kim/LAT Photographic
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.