Portland - 2.tréning: Krátke zahriatie pred prvým kolom kvalifikácie preukázal tím Australia, že vo svojej snahe o výborný výsledok nepoľavil.
Podmienky na trati sa oproti rannému tréningu o trochu zhoršili, o čom svedčia slabšie časy na kolo. Favorit úvodného tréningu Sebastien Bourdais tentokrát nedokázal odolať svojim súperom a zaradil sa celkovo až na šieste miesto.
Naopak do čela sa počas poslednej dvadsaťminútovej prípravy na piatkovú časť kvalifikácie dostal víťaz úvodných pretekov v Las Vegas Will Power. Jeho tímový kolega Simon Pagenaud takisto dosiahol výborný výsledok, keď zajazdil tretí najlepší čas tesne za Justinom Wilsonom.
Mechanici tímu Forsythe Racing pravdepodobne nestihli opraviť poškodený monopost po rannej havárii, pretože Paul Tracy do druhého oficiálneho tréningu nenastúpil. Žiaden čas nezaznamenal takisto Ryan Dalziel.
Foto: Walker Racing
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?