Tony Kanaan oslavil své druhé vítězství v sezóně, ale nejvíce se média zaměřila na ostrou výměnu názorů mezi Danicou Patrick a Danem Wheldonem.
Celý konflikt začal v 89. kole, kdy se Patrick snažila předjet Wheldona. Šampión z roku 2005 ji ale ve výjezdu ze zatáčky vytlačil a došlo k lehkému kontaktu. Američanka málem skončila ve zdi, ale vůz se štěstím zvládla. Bohužel musela do boxů, kde opravou strávila jedno kolo.
Po závodě si Patrick našla Wheldona v boxech a po žhavé diskuzi si do Brita dokonce rozhořčeně šťouchla.
„Řekla jsem mu: "Co se stalo? Ty jsi mě neviděl? Proč jsi se nestáhl",“ řekla Patrick. „Nereagoval. Jasně jsem byla po jeho boku. „Potom povídá: "Ve špinavé stopě mne nemůžeš předjet," a já na to "To byl předjížděcí manévr, Dane. Byli jsme bok po boku. Musíš zvolnit. To jsi neudělal, najel jsi na mě. Jestli si myslíš, že na to zapomenu, mýlíš se."“
Incident okomentoval i Wheldon: „Pořád jen kňourá. Pravděpodobně je hodně pod tlakem. Její kolegové vyhrávají a ona ne.“
Tyto rozpory dokonce v novinách předčily i vítězství Tonyho Kanaana a dostaly se na titulní stránky většiny amerických deníků.
foto: IndyCar MediaMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?