Tony Kanaan oslavil své druhé vítězství v sezóně, ale nejvíce se média zaměřila na ostrou výměnu názorů mezi Danicou Patrick a Danem Wheldonem.
Celý konflikt začal v 89. kole, kdy se Patrick snažila předjet Wheldona. Šampión z roku 2005 ji ale ve výjezdu ze zatáčky vytlačil a došlo k lehkému kontaktu. Američanka málem skončila ve zdi, ale vůz se štěstím zvládla. Bohužel musela do boxů, kde opravou strávila jedno kolo.
Po závodě si Patrick našla Wheldona v boxech a po žhavé diskuzi si do Brita dokonce rozhořčeně šťouchla.
„Řekla jsem mu: "Co se stalo? Ty jsi mě neviděl? Proč jsi se nestáhl",“ řekla Patrick. „Nereagoval. Jasně jsem byla po jeho boku. „Potom povídá: "Ve špinavé stopě mne nemůžeš předjet," a já na to "To byl předjížděcí manévr, Dane. Byli jsme bok po boku. Musíš zvolnit. To jsi neudělal, najel jsi na mě. Jestli si myslíš, že na to zapomenu, mýlíš se."“
Incident okomentoval i Wheldon: „Pořád jen kňourá. Pravděpodobně je hodně pod tlakem. Její kolegové vyhrávají a ona ne.“
Tyto rozpory dokonce v novinách předčily i vítězství Tonyho Kanaana a dostaly se na titulní stránky většiny amerických deníků.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.