V tíme, ktorý si môže v tejto sezóne dovoliť "živiť" iba jediného pilota dochádza k výmene na pozícii pretekára, čím zostávajú smutné oči pre Matta Hallydaya.
Bývalý pilot stajne Dale Coyne Racing Jan Heylen má za sebou ako nováčik v seriáli celkom úspešnú sezónu 2006. V samotnom debute sa mu podarilo skončiť na siedmom mieste a v Road America siahol na svoje maximum piatého miesta. Napriek tomu, že pred začiatkom sezóny si nedokázal stabilne zabezpečiť miesto pilota, čakal na príležitosť, ktorej sa dočkal až v podobe angažmá u Conquest Racing.
"Tvrdo som pracoval na návrate do Champ Car a som veľmi nadšený, že budem pretekať pre tím, ako Conquest," hovorí po potvrdení angažmá 27-ročný Belgičan. "Tím mi umožnil si ma preveriť v testoch a teraz sa už teším na pretekanie s ním. Bolo to celkom frustrujúce sledovať prvých pár pretekov z boxov, ale teraz som získal možnosť s Conquestom pretekať."
Foto: Champ Car World Series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?