Po včerejším úspěchu v kvalifikaci získal venezuelský pilot po bezchybném výkonu při dnešním závodě své první vítězství v šampionátu GP2. Přes dva restarty závodu nedal Pantanovi s většími zkušenostmi nejmenší šanci.
Maldonado z týmu Trident vedl prakticky po celý závod. Pouze jedinkrát jednou ho na prvním místě vystřídal Bruno Senna, kterému však riskantní strategie nevyšla a v cíli skončil jedenáctý.
8,4 vteřiny za vítězem protnul cílovou čáru Pantano, jehož následoval Glock, který se na třetí pozici probojoval z osmého místa na startu. Čtvrtý skončil Filippi a bodující osmičku uzavřeli di Grassi, Petrov, Buemi a Pizzonia. Bod za nejrychlejší kolo získal Xandi Negrao z týmu Minardi Piquet.
Žluté fáze zapříčinily havárie Villy u bazénu a Tahinciho v zatáčce Tabac. Také vítěz však chyboval, naštěstí v Rascasse vůz zvládl a vítězný závod s přehledem dokončil.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?