Čerstvý držiteľ titulu druhého ročníka šampionátu A1GP splnil svoju úlohu predčasne, čo však neznamená, že by sa tím nesnažil zakončiť posledný víken vo veľkom štýle.
Veľkú zásluhu na tomto triumfe má okrem skvelej práce tímu aj mladý talent Nico Hülkenberg. Predposledné preteky sezóny 2006/2007, ktoré sa konali v čínskom Shanghaji boli zároveň miestom predčasnej korunovácie nového šampióna. Bodový zisk za tretie miesto stačil na likvidáciu už iba teoretickej šance Nového Zélandu na titul. Zverenec Williho Webera nastúpi aj najbližší víkend v anglickom Brands Hatch a verí, že opäť iba s najlepšou trofejou.
Nico Hülkenberg: "Tlak zo mňa úplne opadol a bolo by pekné opäť vyhrať. Nikdy som predtým nebol v Brands Hatch, ale idem sem, aby som opäť dal zo seba to najlepšie, aby som tak mohol odísť v rovnakej forme."
Willi Weber - šéf nemeckého tímu: "Po víťazstve šampionátu má Nico šancu jazdiť bez akéhokoľvek nátlaku. Teraz to už bude iba zábava. Bol by som rád, keby sme naším fanúšikom predviedli koniec sezóny s vysnívaným výsledkom."
Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?