Čerstvý držiteľ titulu druhého ročníka šampionátu A1GP splnil svoju úlohu predčasne, čo však neznamená, že by sa tím nesnažil zakončiť posledný víken vo veľkom štýle.
Veľkú zásluhu na tomto triumfe má okrem skvelej práce tímu aj mladý talent Nico Hülkenberg. Predposledné preteky sezóny 2006/2007, ktoré sa konali v čínskom Shanghaji boli zároveň miestom predčasnej korunovácie nového šampióna. Bodový zisk za tretie miesto stačil na likvidáciu už iba teoretickej šance Nového Zélandu na titul. Zverenec Williho Webera nastúpi aj najbližší víkend v anglickom Brands Hatch a verí, že opäť iba s najlepšou trofejou.
Nico Hülkenberg: "Tlak zo mňa úplne opadol a bolo by pekné opäť vyhrať. Nikdy som predtým nebol v Brands Hatch, ale idem sem, aby som opäť dal zo seba to najlepšie, aby som tak mohol odísť v rovnakej forme."
Willi Weber - šéf nemeckého tímu: "Po víťazstve šampionátu má Nico šancu jazdiť bez akéhokoľvek nátlaku. Teraz to už bude iba zábava. Bol by som rád, keby sme naším fanúšikom predviedli koniec sezóny s vysnívaným výsledkom."
Foto: A1 Grand Prix Media
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?