Minardi Team USA review - tato stáj se ve Formuli 1 na "bednu" nikdy neprosadila. Ve dvacetileté historii získala jen pár čtvrtých míst. A v ChampCar? Už ve třetím závodě měl Paul Stoddard důvod k dalším velkým oslavám.
Robert Doornbos, 3. místo Závod byl ohromný a z výsledku jsem dojatý. Na začátku závodu jsem nejvíce získal. Myslím, že v první zatáčce jsem předjel pět nebo šest vozů. Na startu jsem hodně riskoval, ale to někdy musíte. Věděl jsem, že na startu je několik pomalejších aut a někdy jsem je předjet musel. S vozem jsem byl spokojený, každé kolo bylo jako kvalifikace - tvrdě jsem tlačil. Těší mě, že jsme ukázali rychlost a stali se kandidáty na titul.
Dan Clarke, 17. místo - nedojel Ihned na začátku jsme měli problémy se softwarem, chyba týmu to nebyla. Jakmile se závod uklidnil, snažili jsme se co nejvíce posunout vpřed. Pneumatiky byly dobré, vůz také. Hodně jsem tlačil a přitom kontroloval spotřebu paliva. Ke konci závodu spolu Jani a Katherine Legge kolidovali a Katherine narazila do zdi. Projížděl jsem kolem a uviděl její vůz blokující trať. Neměl jsem kam uhnout, narazil jsem v zatáčce do zdi. Dokázal jsem se dostat do boxů, ale na pokračování v závodě byl vůz příliš poškozen.
foto: Red Bull
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?