Houston - 3.tréning: Francúz po včerajšom víťazstve v prvej kvalifikácii i v sobotu pokračoval vo veľkom štýle. Zranený Figge bol nahradený.
Organizátormi sľubované zmeny na mestskej trati v Houstone neboli natoľko prevratné a rovnako, ako včera, aj v dnešnom sobotnom programe čakala na pilotov hrbolatá trať. Pilot tímu Newman/Haas/Lanigan Sebastien Bourdais poskočil v najrýchlejšom kole iba o trochu, no naďalej to stačilo na to, aby na konci tréningu viselo jeho na najvyššom mieste.
Tímy bojujúce o vyrovnanie sa s neľahkými podmienkami na trati zameriavali svoje úsielie najmä na dostatočné pruženie prednej nápravy, kôli zachovaniu správnej dotáčavosti. Snaha hľadať hranice svojho monopostu Panoz DP01 sa nevyplatili Mariovi Dominguezovi, ktorý sa vďaka hodinám postaral o jedinú červenú fázu tréningu.
Ako sme už informovali, zranenia Alexa Figgeho z predchádzajúceho podujatia v Long Beach mu nedovolili pokračovať vo víkendovom programe a pre zvyšok víkendu ho tak nahradil 48-ročný veterán Roberto Moreno. Brazílsky pilot však pri svojej premiére a neskúsenosti dosiahol najhorší čas.
Foto: Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?