Tím Conquest Racing s jediným jazdcom je po dvoch pretekoch na samotnom konci tabuľky. Bude mať väčšie šťastie do tretice?
V minulom roku mal tím k dispozícii tak, ako býva zvykom dve autá, v ktorých jazdili Anndrew Ranger a Charles Zwolsman. Taká je bohužiaľ minulosť a s tým súvisiace aj výsledky. Jediný pretekár a zároveň nováčik seriálu Matt Halliday známy aj z pôsobenia v šampionáte A1GP zatiaľ nedokončil ani jedny preteky. Aké sú jeho očakávania počas tretieho pretekárskeho víkendu?
"Cítim, že Houston nám dá príležitosť na bezproblémovú jazdu a takisto nám umožní pokračovať v zlepšovaní auta," hovorí s optimizmom Halliday. "Budeme tlačiť, aby sme dosiahli dobrý výsledok a čo najviac bodov. Trať v Houstone nepoznám, ale mal včera možnosť prejsť sa po trati. Mestské trate mám najradšej a toto je moja tretia za sebou. Dúfam, že budem schopný sa ju rýchlo naučiť."
Foto: A1 Grand Prix Media
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?