Po úspešnom skončení oboch pilotov počas minulého víkendu v prvej päťke sú očakávania na náročnej trati v Houstone podobné.
Alex Tagliani #8: "Z Long Beach som odchádzal s miernym sklamaním, pretože som v posledných dvoch kolách stratil pódium pre nedostatok priľnavosti. Ale pre Houston som už nabudený. Chlapci z RSPORTS odvádzajú fantastickú prácu na monoposte. Pre začiatok sezóny je dôležité získať čo najlepšie výsledky. Myslím si, že máme na to, aby sme najbližšie preteky vyhrali. Trať v Houstone je pre jazdcov a tím fyzicky náročná a bude zaujímavé vidieť, ako sa s tým kto vyrovná."
Justin Wilson #9: "Minulý rok sme v Houstone zaznamenali dobrý výsledok a dúfam, že tentokrát získame lepšie umiestnenie než piate v roku 2006. Myslím si, že skúsenosti, ktoré sme nabrali v Long Beach nám pomôžu tento víkendv Houstone. Trať bola veľmi hrbolatá a dozvedel som sa, že boli pre tento rok urobené zlepšenia."
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?