Po úspešnom skončení oboch pilotov počas minulého víkendu v prvej päťke sú očakávania na náročnej trati v Houstone podobné.
Alex Tagliani #8: "Z Long Beach som odchádzal s miernym sklamaním, pretože som v posledných dvoch kolách stratil pódium pre nedostatok priľnavosti. Ale pre Houston som už nabudený. Chlapci z RSPORTS odvádzajú fantastickú prácu na monoposte. Pre začiatok sezóny je dôležité získať čo najlepšie výsledky. Myslím si, že máme na to, aby sme najbližšie preteky vyhrali. Trať v Houstone je pre jazdcov a tím fyzicky náročná a bude zaujímavé vidieť, ako sa s tým kto vyrovná."
Justin Wilson #9: "Minulý rok sme v Houstone zaznamenali dobrý výsledok a dúfam, že tentokrát získame lepšie umiestnenie než piate v roku 2006. Myslím si, že skúsenosti, ktoré sme nabrali v Long Beach nám pomôžu tento víkendv Houstone. Trať bola veľmi hrbolatá a dozvedel som sa, že boli pre tento rok urobené zlepšenia."
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?