Niekedy ani predchádzajúce oficiálne ohlásenie kalendára nemusí byť pevné a môže už počas otvorenej sezóny dôjsť k zmene.
Ako sme vás už informovali pred začiatkom sezóny, do kalendára šampionátu Champ Car sa opäť po štyroch pribudli preteky na európskom kontinente. Pôvodne mala Európa privítať štartovné pole šampionátu 2.septembra na holandskom okruhu Assen. Tento termín sa nemení, ale Holandsko príde o privilégium prvého európskeho preteku v sezóne 2007.
Pôvodný plán bol, že ihneď týždeň po Holandsku budú nasledovať preteky 9.septembra 2007 na belgickom okruhu Zolder. Organizátori sa však rozhodli tieto preteky presunúť týždeň pred Holandskom na 26.august 2007.
"Po dohode s FIA bol termín pretekov v Zolderi presunutý, keďže naše preteky mali až príliš krátky časový priestor pred pretekmi Formule 1 v Spa, ktoré sú na programe 16.septembra a my chceme nechať fanúšikom otvorenejšiu možnosť pre návštevu oboch pretekov," povedal viceprezident Champ Car pre plánovanie a rozvoj John Clagett.
Napriek tomu, že je šampionát veľkou mierou otvorený voči fanúšikom, pre tímy a jazdcov bude táto zmena znamenať o týždeň kratšiu dobu potrebnú na prípravu a presun na starý kontinent.
Foto: Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?