Niekedy ani predchádzajúce oficiálne ohlásenie kalendára nemusí byť pevné a môže už počas otvorenej sezóny dôjsť k zmene.
Ako sme vás už informovali pred začiatkom sezóny, do kalendára šampionátu Champ Car sa opäť po štyroch pribudli preteky na európskom kontinente. Pôvodne mala Európa privítať štartovné pole šampionátu 2.septembra na holandskom okruhu Assen. Tento termín sa nemení, ale Holandsko príde o privilégium prvého európskeho preteku v sezóne 2007.
Pôvodný plán bol, že ihneď týždeň po Holandsku budú nasledovať preteky 9.septembra 2007 na belgickom okruhu Zolder. Organizátori sa však rozhodli tieto preteky presunúť týždeň pred Holandskom na 26.august 2007.
"Po dohode s FIA bol termín pretekov v Zolderi presunutý, keďže naše preteky mali až príliš krátky časový priestor pred pretekmi Formule 1 v Spa, ktoré sú na programe 16.septembra a my chceme nechať fanúšikom otvorenejšiu možnosť pre návštevu oboch pretekov," povedal viceprezident Champ Car pre plánovanie a rozvoj John Clagett.
Napriek tomu, že je šampionát veľkou mierou otvorený voči fanúšikom, pre tímy a jazdcov bude táto zmena znamenať o týždeň kratšiu dobu potrebnú na prípravu a presun na starý kontinent.
Foto: Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?