Will Power vyhrál úvodní závod nové sezóny Champ Car a hned už myslí na titul, který by získal teprve po dvouletém působení v sérii.
Power se loni stal nejlepším nováčkem roku, nyní odstartoval sezónu v Las Vegas prvním místem na startu i v cíli. Power vyburcoval Team Australia k maximálnímu výkonu, který musí vydržet i ve zbytku závodů.
„Je to skvělý pocit, ale příliš neslavím, protože jsme teprve na začátku šampionátu,“ řekl Power. „Toto je první etapa z dlouhého maratónu, chceme vyhrát celý šampionát.“
Willa Powera rychlost týmu vůbec nepřekvapila. Zimní testování proběhlo na výbornou a pozice favorita byla očekávána.
I spolumajitel týmu Derrick Walker věří, že jsou největšími kandidáty na titul. „Máme za sebou teprve jeden závod, ale vypadá to dobře. Byl to první krok k dlouhé cestě. Získali jsme maximum bodů, což je pozice pro vítězství v šampionátu.“
foto: Champ Car World Series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?