Zatiaľ čo si Paul Tracy poistil pvý rad na štarte, jeho najväčší rival Sebastien Bourdais bojuje s detskými chorobami svojho nového monopostu. Najväčším prekvapením víkendu je však nováčik Simon Pagenaud.
Paul Tracy - Forsythe Racing - 1.miesto: Cítim sa skvele. Chcem sa poďakovať celému tímu Forsythe Racing a všetkým sponzorom. Pracovali sme skutočne tvrdo počas celej zimy. Značná časť práce pribudla po prevzatí druhého auta pred víkendom, ale obdržali sme skupinu ľudí, ktorí pribudli spoločne s Máriom (Dominguezom). Už nemôžem byť viac šťastný z tímu, Gerryho Forsytheho a mojich fanúšikov, ktorí sú tu.
Simon Pagenaud (nováčik) - Team Australia - 2.miesto: Skvelé, cítim sa dnes skutočne dobre. Je jasné, že počas víkendu odvádzame skvelú prácu. Neveril som, že budem schopný skončiť medzi prvými tromi miestami v kvalifikácii v mojich prvých pretekoch Champ Car. Myslím si, že máme na to, byť rýchli aj v pretekoch. Použili sme mäkkú zmes pre boj o prvé miesto. Bohužiaľ Paul odviedol lepšiu prácu. Dúfam, že zajtra budeme rovnako rýchli a dosiahneme prvý, alebo druhý rad na štarte.
Sebastien Bourdais - Newman/Haas/Lanigan Racing - 3.miesto: Dobre, je toho veľa, čo sa udialo od testov. Zaoberáme sa riešením problému za problémom a je to tvrdé. Domnievam sa, že tím odvádza skvelú prácu, ale zdá sa, že to nemáme plne vo svojich rokách. Zatiaľ sa nám nedarí dosiahnúť dostatočnú spoľahlivosť medzi systémom motora a prevodovky. Je to znepokojujúce, pretože ak nedokážete odjazdiť spoľahlivo viac, ako 15 kôl, do pretekov je to veľký problém. Napriek tomu, keď sme na trati, sme celkom rýchli. Odjazdil som jediné merané kolo s tvrdou zmesou a auto sa chovalo skutočne dobre. Zatiaľ nemám k tomu čo povedať.
Foto: Champ Car World Series
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.