S horkou smlouvou na stole se nebude Dan Clark pouštět do vážnějších akci a první závod nové sezóny Champ Car absolvuje opatrně a obezřetně.
Britský závodník uzavřel dohodu s Minardi Team USA teprve před týdnem, což znamená, že s novým monopostem Panoz DP01 se sveze až v pátečních trénincích.
„Nejdříve budou želvou a potom zajícem,“ řekl Clark. „Na vůz budu opatrný, můj plán na víkend je získat rychlost. Nikdo si není jistý co očekávat od tratě a vozu. S novým Panozem a delšími závody je nejdůležitější dojet do cíle.“
Clark nevěří, že by byl v nevýhodě, když chyběl na jarních testech s monopostem Panoz. S Minardi Team USA po celou dobu blízce spolupracoval a tvrdě trénoval. Clark absolvoval minulou sezónu ve stejném týmu, jediný rozdíl je nyní v názvu a vedení.
foto: Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?