Novozélanďan Matt Halliday nakonec dostal místo u stáje Conquest Racing, kde absolvoval poslední tři závody loňského roku.
Sedmadvacetiletý Halliday se s novým monopostem Panoz DP01 svezl jen při jarních testech na okruhu Laguna Seca. Avšak na vedení stáje udělal dostačující dojem, aby ho tento víkend posadilo do kokpitu na první závod sezóny v Las Vegas.
„Poté co předvedl v Laguně, angažovaní Matta bylo hlavní prioritou,“ řekl majitel Conquest Racing Eric Bachelart. „Neměli jsme to tam jednoduché, ale on se na to vrhl a velmi brzy zajížděl rychlé časy.“
Matt Halliday se s Ericem Bachelartem velmi dobře zná. V roce 2001 pro něj závodil v šampionátu Indy Lights, kde celkově skončil na šestém místě a přitom neabsolvoval celou sezónu.
S Mattem Hallidayem a předpokládaným potvrzením Bruna Junquery a Katherine Legge dává dohromady součet jezdců číslo 17. Letošní misky vah jsou tedy pro zatím na straně IRL, kde v St. Petersburgu nastoupilo 18 jezdců a v úvodním podniku 20.
foto: A1 Grand Prix MediaPlug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.