Dominguez sa vracia do Forsythe

Dominguez, Mario
Dominguez, Mario, foto: Champ Car World Series
Jozef Smrtník 3. dubna 2007 18:30
Sdílej:

Po minuloročnom pôsobení v tíme Forsythe, Dale Coyne a Rocketsport sa Mario Dominquez vracia k pôvodnému zamestnávateľovi.

31-ročný mexičan počas minuloročného pôsobenia u troch rôznych zamestnávateľov nazbieral celkovo 202 bodov, čo ho postavilo na celkové deviaté miesto. Tento rok dostane opäť príležitosť v tíme Forsythe Racing, kde sadadne do pretekárskeho kokpitu po boku Paula Tracyho.

Vzhľadom k tomu, že si tím pod vedením Geralda Forsythe nie je úplne istý správnou voľbou, rozhodol sa zatiaľ dať Mariovi Dominquezovi  príležitosť iba na prvé troje preteky v Las Vegas, Long Beach a v Houstone. Tým sa ale pre Maria dvere nezatvárajú, pretože ak preukáže dobré výsledky, dostane možnosť pretekať aj v nasledujúcich podujatiach.

"Nemohol som tomu uveriť, keď som prijal hovor od Neila Micklewrighta (generálny manažér Forsythe)," zdvôveril sa s pocitmi Dominguez po oznámení jeho angažmá. "Je to pre mňa obrovská príležitosť, ktorú som dostal od Gerryho Forsythe a tímu Forsythe Championship Racing."

Držiteľ dvoch víťazstiev v Champ Car trávil zimné testovanie v tíme Rocketsports, kde dúfal, že aj zostane počas sezóny. Jeho plány sa však roplynuly po tom, čo Rocketsports a RuSPORT oznámili zlúčenie.

"Záver sezóny bol náročný," pokračuje Dominguez. "Pracoval som tvrdo každý deň, aby som dokázal získať sponzorov, aby som mohol naďalej pretekať v Champ Car. Faktom je, že budem môcť odštartovať sezónu u Forsythe, kde pociťujem menší návrat domov. V minulom roku toho zostalo u Forsythe veľa nedokončeného, ale verím, že v tomto roku budem mať príležitosť siahnúť na víťazstvá."

Foto: Champ Car World Series

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?