Po minuloročnom pôsobení v tíme Forsythe, Dale Coyne a Rocketsport sa Mario Dominquez vracia k pôvodnému zamestnávateľovi.
31-ročný mexičan počas minuloročného pôsobenia u troch rôznych zamestnávateľov nazbieral celkovo 202 bodov, čo ho postavilo na celkové deviaté miesto. Tento rok dostane opäť príležitosť v tíme Forsythe Racing, kde sadadne do pretekárskeho kokpitu po boku Paula Tracyho.
Vzhľadom k tomu, že si tím pod vedením Geralda Forsythe nie je úplne istý správnou voľbou, rozhodol sa zatiaľ dať Mariovi Dominquezovi príležitosť iba na prvé troje preteky v Las Vegas, Long Beach a v Houstone. Tým sa ale pre Maria dvere nezatvárajú, pretože ak preukáže dobré výsledky, dostane možnosť pretekať aj v nasledujúcich podujatiach.
"Nemohol som tomu uveriť, keď som prijal hovor od Neila Micklewrighta (generálny manažér Forsythe)," zdvôveril sa s pocitmi Dominguez po oznámení jeho angažmá. "Je to pre mňa obrovská príležitosť, ktorú som dostal od Gerryho Forsythe a tímu Forsythe Championship Racing."
Držiteľ dvoch víťazstiev v Champ Car trávil zimné testovanie v tíme Rocketsports, kde dúfal, že aj zostane počas sezóny. Jeho plány sa však roplynuly po tom, čo Rocketsports a RuSPORT oznámili zlúčenie.
"Záver sezóny bol náročný," pokračuje Dominguez. "Pracoval som tvrdo každý deň, aby som dokázal získať sponzorov, aby som mohol naďalej pretekať v Champ Car. Faktom je, že budem môcť odštartovať sezónu u Forsythe, kde pociťujem menší návrat domov. V minulom roku toho zostalo u Forsythe veľa nedokončeného, ale verím, že v tomto roku budem mať príležitosť siahnúť na víťazstvá."
Foto: Champ Car World Series
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.