Po minuloročnom pôsobení v tíme Forsythe, Dale Coyne a Rocketsport sa Mario Dominquez vracia k pôvodnému zamestnávateľovi.
31-ročný mexičan počas minuloročného pôsobenia u troch rôznych zamestnávateľov nazbieral celkovo 202 bodov, čo ho postavilo na celkové deviaté miesto. Tento rok dostane opäť príležitosť v tíme Forsythe Racing, kde sadadne do pretekárskeho kokpitu po boku Paula Tracyho.
Vzhľadom k tomu, že si tím pod vedením Geralda Forsythe nie je úplne istý správnou voľbou, rozhodol sa zatiaľ dať Mariovi Dominquezovi príležitosť iba na prvé troje preteky v Las Vegas, Long Beach a v Houstone. Tým sa ale pre Maria dvere nezatvárajú, pretože ak preukáže dobré výsledky, dostane možnosť pretekať aj v nasledujúcich podujatiach.
"Nemohol som tomu uveriť, keď som prijal hovor od Neila Micklewrighta (generálny manažér Forsythe)," zdvôveril sa s pocitmi Dominguez po oznámení jeho angažmá. "Je to pre mňa obrovská príležitosť, ktorú som dostal od Gerryho Forsythe a tímu Forsythe Championship Racing."
Držiteľ dvoch víťazstiev v Champ Car trávil zimné testovanie v tíme Rocketsports, kde dúfal, že aj zostane počas sezóny. Jeho plány sa však roplynuly po tom, čo Rocketsports a RuSPORT oznámili zlúčenie.
"Záver sezóny bol náročný," pokračuje Dominguez. "Pracoval som tvrdo každý deň, aby som dokázal získať sponzorov, aby som mohol naďalej pretekať v Champ Car. Faktom je, že budem môcť odštartovať sezónu u Forsythe, kde pociťujem menší návrat domov. V minulom roku toho zostalo u Forsythe veľa nedokončeného, ale verím, že v tomto roku budem mať príležitosť siahnúť na víťazstvá."
Foto: Champ Car World Series
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?