Target Chip Ganassi Racing review: Přestože letos Dixon nevyhrál, dvě druhé místa mu zajistil posun na první v hodnocení jezdců. Na druhé straně si Wheldon prožil špatný víkend, který korunoval na vedoucí pozici kolizí s Castronevesem.
Scott Dixon, 2. místo Pro Target Chip Ganassi Racing je výsledek výborný. Dvě druhá místa po dvou letošních závodech nás dostala do vedení. Dan to měl dnes trochu tvrdé, ale v příštím závodě se vrátí. Helio nás zastínil. Potřebujeme více rychlosti na studených pneumatikách. Neudělali jsme žádnou chybu a měli čistý závod, takže to byl pro nás skvělý den.
Dan Wheldon, 9. místo Zcela jasně jsem zažil frustrující víkend. Naštěstí jsem se z toho dokázali dostat a tým připravil rychlé auto. Při restartu jsem chtěl mít dobrý výjezd z poslední zatáčky a trochu jsem zpomalil. Helio do mě jednoduše najel a já se propadl o několik pozic dozadu. Závod má i kladnou stránku, získali jsme body a do Japonska a Indianapolis se těším. Tyto dva závody jsou mí nejoblíbenější.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.