Target Chip Ganassi Racing review: Přestože letos Dixon nevyhrál, dvě druhé místa mu zajistil posun na první v hodnocení jezdců. Na druhé straně si Wheldon prožil špatný víkend, který korunoval na vedoucí pozici kolizí s Castronevesem.
Scott Dixon, 2. místo Pro Target Chip Ganassi Racing je výsledek výborný. Dvě druhá místa po dvou letošních závodech nás dostala do vedení. Dan to měl dnes trochu tvrdé, ale v příštím závodě se vrátí. Helio nás zastínil. Potřebujeme více rychlosti na studených pneumatikách. Neudělali jsme žádnou chybu a měli čistý závod, takže to byl pro nás skvělý den.
Dan Wheldon, 9. místo Zcela jasně jsem zažil frustrující víkend. Naštěstí jsem se z toho dokázali dostat a tým připravil rychlé auto. Při restartu jsem chtěl mít dobrý výjezd z poslední zatáčky a trochu jsem zpomalil. Helio do mě jednoduše najel a já se propadl o několik pozic dozadu. Závod má i kladnou stránku, získali jsme body a do Japonska a Indianapolis se těším. Tyto dva závody jsou mí nejoblíbenější.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.