Panther Racing review - kvalifikace: Oba piloti odstartují do dnešního závodu z první desítky. Přestože sliboval výsledek z Miami lepší výkon, v ulicích města St. Petersburg se může stát cokoliv.
Vitor Meira, 9. místo Vyladit zde správně vůz znamená mnoho kombinací. Pracujeme na tom, ještě nám něco zbývá, ale blížíme se cíli. Pokaždé když vyjedeme, jsme lepší a lepší. Vůz Dephi Panther bude výborný.
Kosuke Matsuura, 10. místo Do posledního ranního tréninku bylo vyvážení vozu velmi dobré. Ale odpoledne stoupla teplota a ztratili jsme přilnavost. Vůz velmi klouzal. Bude to dlouhý závod, který dá hodně práce.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.