Homestead, 2. trénink: Monopost Target Chip Ganassi Racing nadále vévodí výsledkovým tabulkám. Trénink opět vyhrál Dan Wheldon a dosadil se do role favorita závodu.
Druhý nejrychlejší čas zajel obhájce titulu Sam Hornish, třetí šampión z roku 2004 Tony Kanaan. Výborný výsledek podala Sarah Fisher, která se posunula z patnáctého místa na čtvrté.
Další zástupkyně ženského pohlaví Danica Patrick skončila na šestém místě. Na záda jí dýchá nadějný Vitor Meira, který se dosud nezbavil smůly a ještě nikdy nevyhrál, přestože k tomu nikdy neměl daleko.
Poslední místa obsadili Manning, Roth a Barron. Darren Manning jako jediný hájí barvy týmu A.J Foyt, kterému se ještě nepodařilo najít rychlost a konkurovat nejrychlejším jezdcům. Marty Roth je soukromý jezdec, výrazný posun vpřed od něj není příliš očekáván. Druhý trénink uzavírá Alex Barron s novým týmem Beck Motorsports.
foto: Target Chip Ganassi Racing
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.