Homestead, 2. trénink: Monopost Target Chip Ganassi Racing nadále vévodí výsledkovým tabulkám. Trénink opět vyhrál Dan Wheldon a dosadil se do role favorita závodu.
Druhý nejrychlejší čas zajel obhájce titulu Sam Hornish, třetí šampión z roku 2004 Tony Kanaan. Výborný výsledek podala Sarah Fisher, která se posunula z patnáctého místa na čtvrté.
Další zástupkyně ženského pohlaví Danica Patrick skončila na šestém místě. Na záda jí dýchá nadějný Vitor Meira, který se dosud nezbavil smůly a ještě nikdy nevyhrál, přestože k tomu nikdy neměl daleko.
Poslední místa obsadili Manning, Roth a Barron. Darren Manning jako jediný hájí barvy týmu A.J Foyt, kterému se ještě nepodařilo najít rychlost a konkurovat nejrychlejším jezdcům. Marty Roth je soukromý jezdec, výrazný posun vpřed od něj není příliš očekáván. Druhý trénink uzavírá Alex Barron s novým týmem Beck Motorsports.
foto: Target Chip Ganassi RacingMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?