Homestead, 1. trénink: Dan Wheldon odstartoval novou sezonu IndyCar 2007 nejrychlejším časem prvního tréninku. Letošní ročník má v kalendáři sedmnáct podniků, z nichž první se jede klasicky na klasickém oválu v Homesteadu.
Wheldonův čas 24.8816 stanovil první pozici, druhý čas zajela loňská vycházející hvězda Marco Andretti (Andretti Green Racing), syn slavného Michaela. Třetí pozici si zajistil Scott Dixon, čímž Marca Andrettiho obklopili oba jezdci týmu Chipa Ganassiho.
Danica Patrick, jenž letos pojede za tým Michaela Andrettiho v prvním tréninku jasně porazila Sarah Fisher (Dreyer & Reinbold Racing).
Castroneves, Franchitti a Hornish, tito jezdci obsadili zbytek do první šestky. Z tréninků nemůžeme ještě nic soudit o formě jednotlivých jezdců, takže se raději nebudeme pouštět do spekulací, co jak dopadne. Foto: Target Chip Ganassi Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.