Dan Wheldon patří mezi špičkové piloty série IndyCar. V roce 2005 si bez vážnější konkurence ze strany soupeřů došel už k titulu šampióna. O rok později mu unikl o jediný bod.
A právě díky prohrané bitvě se Samem Hornishem se cítí ještě hladovější po druhém titulu. V sobotu večer se otevírá nová sezóna. Očekávání všech týmů jsou vysoká, jelikož startovní pole bude díky monopolu motorů Honda, podvozků Dallara a pneumatik Firestone velmi vyrovnané.
„Pokud máte vybavení a příležitost vyhrát šampionát, můžete to zvládnout,“ řekl Wheldon. „Z jedné věci jsem byl minulý rok velmi, velmi zklamán. Měli jsme příležitost, ale jako týmu nám unikla. To mě letos požene dopředu.“
Dan Wheldon šampionát vyhrál u týmu Andretti Green. Jako obhájce titulu přestoupil k Chip Ganassi Racing, letos s týmem vstupuje do druhého roku. „Věřím, že jsme připraveni stát se šampióny a snad vyhrajem Indy 500.“
foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?