Rahal Letterman Racing Preview - Rok 2006 byl pro tým tvrdou zkouškou. Zklamání přecházelo z jednoho závodu na druhý. Letos by se karta mohla obrátit.
Sezóna 2006 začala tím nejhorším způsobem. V prvním podniku zahynul Paul Dana, který havaroval v tréninku. V průběhu roku nepřicházely výsledky a Bobby Rahal musel na konci sezóny přeorganizovat tým. Vždyť nejenže ani jednou nevyhrál, ale i stupně vítězů viděl jen z rychlíku.
S novou sezónou přicházejí i nové naděje. Zkušený Scott Sharp bude pomáhat mladému Simmonsovi, od něhož se očekává postupný pokrok na přední místa ve startovní listině.
Jeff Simmons Toto je poprvé v mé kariéře, co jsem v IndyCar absolvoval kompletní zimní testování. Když jsem v roce 2004 debutoval a při Indy 500, měl jsem jen pár dní na testování. Loni se všechno přihodilo tak rychle. Než jsem si to uvědomil, až jsem letěl do Japonsko závodit. Teď uvidíme, jestli se rozsáhlé testování vyplatilo. Nikdy jsem se tak tvrdě na sezónu nepřipracoval a nikdy jsem nebyl tak dobře připraven.
Scott Sharp Vždy je skvělé závodit v Homesteadu, ale začínat sezónu při umělém osvětlení může být pořádně vzrušující. Přesun k Rahal Letterman byl výhodný. Je tady skupina talentovaných osob, které mají po těžkém roce 2006 co dokazovat. Zaujala mě pozornost ke každému detailu a oddanost k vítězství.
foto: IndyCar Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?