 
            Šampión roku 2005 hájí barvy týmu Chipa Ganassiho, který taktéž nasazuje tři vozy do série Nextel Cup závodů NASCAR. A možná se pustí do přípravy čtvrtého vozu pro Wheldona…
Britský vítěz Indianapolis 500 má jasno. Pokud letos dosáhne na další titul šampióna, zkusí závody NASCAR. „Jsem šťastný, že mám šéfa, který vlastní tým v NASCAR a IndyCar,“ řekl Wheldon. „Pokud bude Chip chtít nasadit čtvrtý vůz, znám jednoho výborného chlápka,“ řekl Wheldon na svou osobu.
Dan Wheldon se minulý týden posadil za ohromný volant stock caru, kde si brali jeho měřítka na případný test vozu. „Pokud bych měl sezónu podle představ, což je vyhrát pětistovku a šampionát a to je vzhledem k posledním dvou sezónám reálné, potom bych mohl odejít,“ řekl.
Wheldon v roce 2005 vyhrál Indianapolis a titul. O rok později odjel nejvíce kol na čele, ale problémy s pneumatikami jej odsunuly do středu pole. V konečném hodnocení získal stejný počet bodů jako celkový vítěz Hornish, ale menší počet prvenství rozhodlo.
foto: Target Chip Ganassi Racing 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?