Dlouhodobý dodavatel pneumatik série IndyCar měnil vedení reklamní agentury s čímž přichází nová éra závodních pneumatik.
Pneumatikáři se v tomto roce hodně zapotí. Ještě letos totiž chtějí vyrobit nově konstruované pneumatiky s jinou směsí. Podle předběžného plánu by to měli stihnout alespoň do druhé poloviny sezóny.
V roce 2006 neměly týmy k dispozici příliš dobré pneumatiky jenž se „chlubily“ minimální přilnavostí. To se projevilo například v závodě Indianapolis 500 kde se hned tři stáje (Penske, Ganassi, Andretti Green) potýkaly s tímto problémem. Řešení se hledalo pouze ve větším nastavení přítlaku. Letošním rokem by se ztracená přilnavost měla navrátit.
Ředitel společnosti Firestone Al Speyer, který se zároveň stará o dodávku pneumatik Bridgestone pro sérii ChampCar, nechal na nedávné testování IRL v Homesteadu tyto nové pneumatiky dovézt. „V podstatě byly stejné konstrukce, jako loni. Nicméně s novou směsí vylepšující přilnavost,“ řekl Speyer.
„Nejdůležitější je, že máme nové pneumatiky pro Indy 500. Pneumatika je vlastně stejného stavění jako v letech 2003 – 2005, ale pro Indy máme v levé a pravé zcela novou směs.“
foto: Panther RacingMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.