 
            Obhájce titulu Sam Hornish předpokládá mnohem vyrovnanější sezónu. Za pravdu mu daly testy v Homesteadu, kde jezdci dosahovali jen minimálních rozdílů.
Tyto výsledky mají na svědomí převážně nová pravidla ohledně motorů a přítlačných křídel. Od letošní sezóny byl objem motorů zvýšen na 3.5 litru a na monopostech přibylo více přítlačných křídel.
„Startovní pole bude o trochu vyrovnanější,“ řekl Hornish. „Pokud zvýšíte úhel křídla, bude mnohem jednoduší nechat se jiným vozem táhnout. A bude se jednodušeji řídit.“
I fanoušci si přijdou na své, protože uvidí mnohem vyrovnanější závody. „Vozu budou více pohromadě. V minulém roce jsme viděli spoustu těsných dojezdů. Pět nebo šest chlapců bylo schopno bojovat o vítězství.“
„S takovým množstvím přítlačných křídel je velmi těžké dělat rozdíly mezi nejrychlejším a nejpomalejším vozem,“ přidal se Dan Wheldon. „Nové pravidla v IndyCar slibují ještě těsnější dojezdy do cíle.“
foto: IndyCar Media 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?