Obhájce titulu Sam Hornish předpokládá mnohem vyrovnanější sezónu. Za pravdu mu daly testy v Homesteadu, kde jezdci dosahovali jen minimálních rozdílů.
Tyto výsledky mají na svědomí převážně nová pravidla ohledně motorů a přítlačných křídel. Od letošní sezóny byl objem motorů zvýšen na 3.5 litru a na monopostech přibylo více přítlačných křídel.
„Startovní pole bude o trochu vyrovnanější,“ řekl Hornish. „Pokud zvýšíte úhel křídla, bude mnohem jednoduší nechat se jiným vozem táhnout. A bude se jednodušeji řídit.“
I fanoušci si přijdou na své, protože uvidí mnohem vyrovnanější závody. „Vozu budou více pohromadě. V minulém roce jsme viděli spoustu těsných dojezdů. Pět nebo šest chlapců bylo schopno bojovat o vítězství.“
„S takovým množstvím přítlačných křídel je velmi těžké dělat rozdíly mezi nejrychlejším a nejpomalejším vozem,“ přidal se Dan Wheldon. „Nové pravidla v IndyCar slibují ještě těsnější dojezdy do cíle.“
foto: IndyCar MediaSpolečnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?