Bývalý šampión série CART a nynější majitel stáje Andretti Green Racing již před časem pověsil helmu na hřebíček. Nicméně vždy jednou v roce ji znovu vezme a usedne do kokpitu monopostu IndyCar.
Samozřejmě se jedná čistě jen o závod Indy 500, kdy se za volant vrací i jiné veteránské hvězdy.
Michael Andretti byl v loňském roce považován za favorita a rozhodně nezklamal. V jednu chvíli dokonce vedl a na druhém místě se držel jeho syn Marco. Potom se „odněkud“ přiřítil Sam Hornish a Michael Andretti nakonec dojel na i tak slušném třetím místě.
„Loni, kdy jsem se vrátil, to bylo jen o tom zazávodit si s Marcem,“ řekl Andretti. „Oba jsme měli šanci vyhrát. Bylo to pro mne velmi těžké odcházet s vědomím, že mám pořád šanci triumfovat.“ Andretti dosud v Indianapolis nevyhrál. Z patnácti startu dojel nejlépe na druhém místě v roce 1991.
„Jsem velmi nadšený z další šance zvítězit v Indianapolis 500,“ dodal Andretti. Američan nasadí dohromady pět vozů pro sebe, syna Marca, Tony Kanaana, Daria Franchittiho a Danicu Patrick.
Foto: Ron McQueeney/IRLMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.