Třicetiletý vítěz Indianapolis 500 dostal šanci nadále pokračovat v kariéře pilota série IndyCar.
Rice byl před pár týdny žhavým kandidátem na místo u Dreyer and Reinbold po boku Sarah Fisher. Nicméně o vstup do nejvyšší ligy měli zájem i mladší jezdci ze série IndyPro.
Po dlouhém jednání se nakonec Rice dočkal a 31. ledna se zúčastní prvního oficiálního testu série na okruhu Daytona Speedway. „Někteří lidé si mohou myslet, že je to krok zpět. Ale tohle je od minulého roku pár kroků vpřed,“ řekl Rice.
Buddy Rice startoval za tým Rahal Letterman a v roce 2004 byl dokonce jedním z kandidátů na titul. O rok později přišla těžká nehoda a od té chvíle se Rice jen trápil. Sezóna 2006 byla ještě horší.
Tým Dreyer and Reinbold patří do skupiny finančně slabších týmů, což se projevuje i na trati. Avšak nyní se může ledacos změnit. Do stáje přišla nová vlna mechaniků a inženýrů, kteří byli od zrušení týmu Fernandez Racing bez zaměstnání.
Foto: Ron McQueeney/IRLKodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?