Jeden z nejúspěšnějších majitelů stáje v Americe Roger Penske má přes zimu klid. V sériích jako IndyCar, NASCAR, ALMS sezóna zatím nezačala. Avšak to neznamená, že Penske nezískává další trofeje.
Americký časopis Automobile Magazine jmenoval Rogera Penskeho „Mužem Roku“.
Nepochybně si to zasloužil, jelikož poprvé od vzniku IRL získal jeho tým za pomocí Sama Hornishe titul šampióna. K celkovému triumfu přidal Hornish také čtrnácté vítězství v Indianapolis pro Rogera Penskeho.
V sezóně 2006 vytvořili Hornish a Castroneves vyrovnanou dvojici, která absolutně dominovala na oválech IndyCar. Jediným tým, který se mohl postavit „velkému“ Rogerovi byl Ganassi Racing, další slavná stáj pod vedením Chipa Ganassiho.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?