Do sezony 2007 se přihlásilo třináct staronových stájí. Dva týmy změnily jméno v souvislosti se vstupem nových majitelů. Na startovní pole čekají čtyři testy a jedenáct závodů.
Připomeňme, že tým Piquet Sports se spojil s Minardi, lidmi z prodaného týmu Formule 1. A známý britský tým Carlin Motorsport se spojil se stájí Davida Price.
Debutovým závodem bude podnik v Bahrajnu, který se uskuteční v rámci závodního víkendu Formule 1. Následná šňůra evropských závodů bude přerušena letním testem a prázdninami, aby se kolotoč opět spojil s Formulí 1 po jejím návratu do Evropy. Finále bude pak hostit Itálie a okruh u Valencie.
Startovní listina pro sezonu 2007:1, 2 ART Grand Prix FRA 3, 4 Minardi Piquet Sports BRA 5, 6 iSport International GBR 7, 8 Arden International NED 9, 10 Petrol Ofisi FMS International ITA 11, 12 Trident Racing ITA 14, 15 Racing Engineering ESP 16, 17 Super Nova International GBR 18, 19 BCN Competicion ESP 20, 21 Carlin DPR GBR 22, 23 Dams FRA 24, 25 Campos Grand Prix ESP 26, 27 Durango ITA
Kalendář 2007:21.-22. února Paul Ricard, Test 08.-09. března Barcelona, Test 15.-16. března Paul Ricard, Test 13.-15. dubna Sakhir, Závod 11.-13. května Barcelona, Závod24.-26. května Monte Carlo, Závod19.-20. června aul Ricard, Test 29. června - 1. července Magny-Cours, Závod6.-8. července Silverstone, Závod20.-22. července Nürburgring, Závod3.-5. srpna Budapešť, Závod24.-26. srpna Istanbul, Závod7.-9. září Monza, Závod14.-16. září Spa-Francorchamps, Závod28.-30. září Valencie, Závod
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?