Promotér jedinečného oválu Texas Motor Speedway Eddie Gossage dokázal přesvědčit vedení série IRL a prodloužení pětisetmílového závodu.
„Prodloužení podniku bylo dlouhodobým tématem, které jsem za fanoušky vedl,“ řekl Gossage. „Doufám, že i ostatní závody IRL budou taktéž prodlouženy. Vždy chceme nabízet fanouškům více, a nyní mají o 10% víc, aniž by se zvýšila cena vstupenek.“
Podnik Bombardier Lear Jet konaný v Texasu se tak z původních 500 mil prodlouží o dalších 50 mil, nebo-li 28 kol. Závod v minulém roce trval „pouhou“ hodinu a půl, což je pro americké fanoušky poměrně málo.
I čas startu doznal změn. V roce 2007 se vozy rozjedou až v 21 hodin místního času pod umělým osvětlením, které v IRL získává stále větší oblibu. „Fanoušci milují noční závody, vozy se zdají mnohem rychlejší, teploty jsou nižní a jakmile se stmívá a objevují se první hvězdy, je to nádherné,“ dokončil Gossage.
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.