Promotér jedinečného oválu Texas Motor Speedway Eddie Gossage dokázal přesvědčit vedení série IRL a prodloužení pětisetmílového závodu.
„Prodloužení podniku bylo dlouhodobým tématem, které jsem za fanoušky vedl,“ řekl Gossage. „Doufám, že i ostatní závody IRL budou taktéž prodlouženy. Vždy chceme nabízet fanouškům více, a nyní mají o 10% víc, aniž by se zvýšila cena vstupenek.“
Podnik Bombardier Lear Jet konaný v Texasu se tak z původních 500 mil prodlouží o dalších 50 mil, nebo-li 28 kol. Závod v minulém roce trval „pouhou“ hodinu a půl, což je pro americké fanoušky poměrně málo.
I čas startu doznal změn. V roce 2007 se vozy rozjedou až v 21 hodin místního času pod umělým osvětlením, které v IRL získává stále větší oblibu. „Fanoušci milují noční závody, vozy se zdají mnohem rychlejší, teploty jsou nižní a jakmile se stmívá a objevují se první hvězdy, je to nádherné,“ dokončil Gossage.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?