Promotér jedinečného oválu Texas Motor Speedway Eddie Gossage dokázal přesvědčit vedení série IRL a prodloužení pětisetmílového závodu.
„Prodloužení podniku bylo dlouhodobým tématem, které jsem za fanoušky vedl,“ řekl Gossage. „Doufám, že i ostatní závody IRL budou taktéž prodlouženy. Vždy chceme nabízet fanouškům více, a nyní mají o 10% víc, aniž by se zvýšila cena vstupenek.“
Podnik Bombardier Lear Jet konaný v Texasu se tak z původních 500 mil prodlouží o dalších 50 mil, nebo-li 28 kol. Závod v minulém roce trval „pouhou“ hodinu a půl, což je pro americké fanoušky poměrně málo.
I čas startu doznal změn. V roce 2007 se vozy rozjedou až v 21 hodin místního času pod umělým osvětlením, které v IRL získává stále větší oblibu. „Fanoušci milují noční závody, vozy se zdají mnohem rychlejší, teploty jsou nižní a jakmile se stmívá a objevují se první hvězdy, je to nádherné,“ dokončil Gossage.
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?